8 Ocak 2012 Pazar

İki Kelam - Şiir

İKİ KELAM

Dedim sanki yüzyıllardır tanışırız
Bu gözlerle hiç konuşmadan anlaşırız
Gel otur masama iki çift laf edelim
Seninle tanışıp kaynaşmaya geldim

Dedim sağlam bir yürek vardır sende
Tanırım ben dürüst insanı o bedende
Çok mütevazi, otursada altın işlemeli sedirde
İçinde engin bir dünya, açıp kapısını bakmaya geldim.

Dedim iki söz edeyim bu yabancı kimmiş bileyim
Onun aynasında kendi yüzümü göreyim
Gönlüme dalıp çıkardığım inci tanesini
Kendi ellerimle avucuna koymaya geldim.

Dedim derdin nedir naçar bakarsın
Dedin sen kimsin, beni ne tanırsın
İki kelam etmişliğimiz var mıdır
Sen kendini ne sanırsın.

Diyemedim yaktın kor ettin sözlerinle
Göremedin bendeki kelamı yüreğinle
Belki kötü bir günündeydin ama
Bir dostu dosttan ettin hiddetinle.

03-08-2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder