1 Aralık 2012 Cumartesi

Anlat Arkadaşım

Anlat Arkadaşım

Kaybettiklerini, kazandıklarını
Boşver düştüğün kalktığın anları
Bana köyünüzdeki selvi ağacının
Serin gölgesini anlat

Bilirim iş yükün ağır
Patronun  haksızlık eder sana ama
Bana pencereni açtığında
İçeri giren ılık esintiyi anlat

Ah kadınlar erkekler
Hep aynı mevzu, aynı şikayetler
Bana gittiğiniz yazlıktaki
Denizin kayalara vuruşunu anlat

Baban hiç anlamıyor seni
Anan arkanda hep bir deli
Bana dedenin bahçesinde yetişen
O kırmızı elmanın tadını anlat

Boşver kim birinci kim ikinci
Oluver sen sonuncu
Bana çeşmenin ağzında
Vızıldayan arıları anlat

Küçük düşmüşsün kılık kıyafetinle
Ama bilirmişsin oturmayı edebinle
Sen bana pencerene yuva yapmış
İki küçük kumruyu anlat

Yaşam öykün göğsünde koca madalya
Satsan senaryosunu etmez beş para
Çıkar hele üstündeki pılı pırtıyı da
Bana içindeki gerçek seni anlat


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder